Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-14, 23:23   #2
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Vektøkning allikevel..

Opprinnelig lagt inn av Pellabella, her.

Hei

Jeg la om kostholdet mitt til lavkarbo-ish i august i fjor. Spiste og spiser kjøtt, fisk, grønnsaker og nøtter/bær. Lager all mat selv og teller ikke karbo. Til å begynne med gikk jeg ned 9 kilo på null tid. Men nå de siste par månedene har jeg begynt å legge på meg igjen. Jeg har da lagt på meg igjen 4 av de ni kiloene jeg har tatt av og skjønner ikke hvorfor! Kan noen komme med tips/råd - er litt fortvilet. Jeg har for mange kilo og trenger å bli slankere. Fins det en app som er brukbar til å regne karber med? Og hvor få karber bør jeg ligge på? Jeg ønsker å holde meg unna ketose! Alle råd tas i mot med takk!

Pellabella

Hva og hvor mye spiser du på en vanlig dag da? Selv om man sier at man ikke trenger å telle kalorier på lavkarbo så trenger kroppen mindre energi inn når den veier mindre.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat