Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-06, 19:50   #7
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Familiær hyperkolesterolemi

Opprinnelig lagt inn av Torkil

( jeg har noe som koster 200 kr og som reduserer risikoen for blodpropp med 50%) Prøv å gjett hva det er. Den første som gjetter det får en boks med kromtilskudd gratis i posten.
( NB: svaret er ikke krom!)

Vennlig Hilsen
Torkil

Jeg liker gåter jeg. Gikk inn i butikken din for å se hva du hadde til 200 kr. Ketolysetabletter er nærmest i pris, nestnærmest er adgang til forumet ditt - det tror jeg ikke hjelper mot blodpropp, så da gjetter jeg: Ketolysetabletter med krom og kalsium! Og når det ikke er krom, da må det være kalsium. Men det høres ikke veldig sansynlig ut, hva med 2 bokser soyaprotein ... det var ikke så lett ..