Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-14, 16:45   #21
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Peiling på øl?

Opprinnelig lagt inn av skallebank, her.

Er det noen som vet hvor "flytende brød" kommer ifra, og hva er bakgrunnen for å si noe slikt? Kona skal slanke meg noen få 20 kilo, og panikken tar meg når ølet ikke lenger kan nytes. Jeg trenger en artikkel som sier at: "selv om du er på lavkarbo, så kan du drikke øl. Bare tilpass mengden så du ikke går over x antall karbohydrater". Vet noen om en slik artikkel?

En slik artikkel tror jeg nok ikke finnes. Øl har skyhøy GI. Det er som å spise "bare litt" godteri så lenge du ikke går over x antall karbohydrater. Når du skal spise lite karbohydrater må du velge karbohydratkildene med omhu. Velger du å bruke dem på øl så vil du ha lite igjen til sunne kilder og du vil ikke få i deg vitaminene og mineralene du bør få i deg.

Ingenting er ulovlig, men resultatene blir deretter.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat