Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-14, 11:13   #23172
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ja, jeg tror det er noe nyregreier (men har ikke feber som ved nyrebekkenbetennelse). UVi-prøva skulle sendes til dyrking, og om det heller ikke slår ut blir det en tur til gyn for å utelukke at det er eggstokkene som bokstavelig talt har slått helt krøll på seg, og så en nyresjekk tenker jeg. Har hatt menssmerter i ni uker i strekk også, så begynner å bli lei nå! (Og det sier litt om hvor lei når jeg faktisk gidder ta hele runden ) Har litt i bakhodet at om jeg ikke tåler ED produktene kan det slå ut på nyrene, og nå har jeg jo gått på de i 16 uker...
Ang det med UVI og blodforgiftning Kitt, har de sjekket om han kan ha en slyng på urinlederen? Da blir det liggende igjen urin som ikke blir skylt ut, og den blir forurenset. Broren min hadde det, og han fikk blodforgifting av det da han var bare fem uker gammel. Ble operert da han var 18 mnd og ikke vært plaget siden (nå 35 år).

ultralyd av nyrer og urinveier viser at alt er fint ut. Kan være spørsmål om en forstørret prostata evnt. Han er jo snart 50 år gammel, Gubben min, så det kan være mye som ikke er som det skal i rørsystemet.
Gubben får nyrebekkenbetennelse uten feber eller symptomer før det smeller. Jeg gikk med nyrestein kun 2,5 døgn, men da hastet det brått også, med begynnende nyresvikt og blodforgiftning. Men m det er en liten stein, kan den ligge og irritere uten å stoppe urinen helt og da vil det kunne holde på leeeenge før det blir alvorlig. FÅ tatt CT med kontrast ASAP. Jeg fikk det som ø- hjelp, så det går an.
Mas og mas, ikke gi deg!