Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-06, 21:20   #34
Caxa
Medlem

Caxa sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 59
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Så er treninger og alt annet som skal gjøres gjort.

Har spist masse kjøttkaker i dag, og mye olje, tomater har det også blitt endel av.

Har lovet å legge til en side om Rocky på en hjemmeside jeg en gang lagde, så det er vel i store drag hva resten av ettermiddagen/kvelden er brukt til.

Gleder meg til CSI som er det eneste tv programmet jeg bryr meg om å følge hver uke, så det er kjekt å ha bærbar på stua. Samboeren jobber natt i 2 uker, så det er bare meg og da kjeder jeg meg vel litt kan man si

Rocky har enn en gang overbevist at han er "best i verden", så jeg er vel litt redd for å få en liten tilbake gang snart. Håper ikke den kommer den helgen vi er i Drøbak på rekrutteringssamlingen.

Ellers er det sånn klage, klage kveld, for ryggen gjør så veldig vondt, skjønner ikke hvorfor det ikke er menn som skal leve med denne månedlige greia, snakk om svake kjønn, det såkalt sterke hadde stoppet verden om de måtte leve med dette fra de var 12- 13 og føde barn i tillegg

Derfor tror jeg det blir varme bjørnebær og is til trøst sammen med CSI Og vips var alt så mye bedre...

For dere som har lyst å se mer av min drøm, finns han her:

www.dressurhesten.com

Siden er ikke den som har blitt mest oppdatert må jeg tilstå, men skal skjerpe meg jeg lover!!!!

Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat