Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-14, 21:49   #31
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ketose og styrketrening

Opprinnelig lagt inn av sonim, her.

vilje til å ofre alt annet for å kunne trene sammen 2-3-4-5-6 dager i uken sammen som familie/ektefelle/samboer/kjæreste. Er man ikke engang villig til å ofre 2 dager for sine nærmeste må jeg si at egoismen og latskapen lever opp til å være "dødssynder"

Og igjen klarer du å overgå deg selv. Gratulerer!
Hva vet du om hva andre bruker tida si til? Tror du alle kan kaste alt og stikke på et par timers løping, sammen eller aleine? Skal f.eks småbarn ligge hjemme alene mens foreldrene prioriterer egotrippene sine flere dager i uka? Veldig mange har ikke barnevakt i nærheten (og når man en sjelden gang har det har det har man som regel andre prekære ting som må prioriteres, som handling til barn, foreldremøter o.l.)
Og vis meg den familien hvor man har tid og mulighet til disse fritidsaktiviteter du oppsummerer. Jeg kjenner ingen hvertfall! Jeg kan ikke huske sist jeg satt fem minutter foran tv'n. Og ettermiddagslur har man da ikke behov for på lavkarbo. familiebesøk holdes til helgene, i den grad noen gjør sånt lenger. Venner møter man kanskje for en kjapp kaffe i lunsjen et par tre ganger i året. Og hva er viktigst på ettermiddagen? Vel, for meg er det å tilbringe de eneste to timene i døgnet jeg ser sønnen min sammen med han, med aktiviteter som er tilpasset ham. Og jeg vet det ikke gjelder bare meg. Så hva inspirasjon angår, de innleggene dine er hvertfall skivebom. Det du har oppnådd er å få meg til å anse de såkalte mosjonistene i sine litt for trange sykkeldresser til å fremstå som enda større egoistiske sulliker enn jeg allerede anså dem som.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat