Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-14, 12:19   #48
Fullfres
Seniormedlem

Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Akershus
Alder: 51
Fullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt likt

Sv: Ketose og styrketrening

Det høres ut til at styrketrening i ketose er et spørsmål om "knallharde prioriteringer". Dermed sa det stopp for meg. Jeg holder meg til Lillemor's gode råd fra da jeg først stilte spørsmål her i denne tråden, tar til meg at alle har en mening om hva som er best, og ender det hele med å beklage at jeg startet en diskusjon om hva som er best for hvem.

Hva slags opplegg jeg vil kjøre for trening tror jeg at jeg er best tjent med å holde for meg selv slik at jeg ikke ender opp med å få beskjed om alt jeg gjør feil slik jeg bastant fikk da jeg våget å poste her inne. Tusen takk til alle med velmenende råd ang ketose og moderat trening, og lykke til videre til dere som prioriterer knallharde treningsregimer med påfølgende sprettrumpe.