Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-14, 22:05   #23236
sonim
Medlem

Medlem siden: Jan 2013
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ei veninne av meg baker hver gang hun er stressa eller lei seg eller generelt har behov for å roe ned. Hun spiser det heller ikke selv fordi hun ikke er sørlig glad i kaker, men tar det med rundt til kunder og samarbeidspartnere. Så det kan jo være noe hun har behov for å avreagere på?
Men å bake på jobbkjønnet er jo litt spesielt... Da bruker hun vel av arbeidstida også?

Jepp, bruker jobbtida også ja. Men, så lenge jobben hennes blir gjort og det ikke henger etter, eller frister ikke overholdes, så ser jeg ikke noe problemi akkurat det. Man produserer ikke noe mer effekt av et menneske som gjør sin jobb raskere enn andre, ved å ikke la de disponere egen tid til overs bare fordi de er "flinkere", raskere og mer effektive enn kollegaen. Så akkurat det har jeg ikke noe problem med. Hadde hun bare ikke bakt enda ei kake, eller to eller tre. Kunne hun ikke istedetfor gått en tur, slappet av litt eller tja, laget en salat istedetfor? Hvorfor i huleste må det alltid være ei kake????

Hva er det med disse kakene???

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo