Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-14, 11:17   #23242
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg har etter endel år hvor jeg har fjernet sting på andre kunnet fortelle hvem som røyker og hvem som ikke gjør det alt etter hvordan arret ser ut. Jeg tar feil ca 2 pr 100.
Så spørsmålet mitt er: er huden en representant for hvordan innsiden ser ut? Jeg er snart 50 år. Jeg har i løpet av det siste året gått ned 28 kilo. Jeg har ikke løsskinn overhodet. Jeg har ikke antydning til rynker i ansiktet med mindre jeg smiler; da får jeg kyllingføtter som mange kaller det. Jeg har blodtrykk og kolesterol over det ønskelige, men en angiografri og fire innvendige ultralyder av hjertet sier at alt er ok.
Er huden aka kanarifugel i gruven??

Har ikke det med blodomløpet å gjøre da? Røykere har dårligere sirkulasjon og derfor tar det lenger tid å lege.

Skjønner ikke helt spørsmålet.

Rynker har vel også med mange faktorer å gjøre.. Gener, hudtype, eksponering for sol osv.