Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-14, 17:01   #23244
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det kan godt hende at hun serverer dere kake i beste mening, Sonim, men hvis du sier pent Nei takk, jeg kan ikke spise kake, en gang i uka året gjennom så er hun ikke så hyggelig synes jeg. Jeg er en som ikke tåler kake, og om jeg gjentatte ganger sier nei takk, jeg kan ikke spiser kake, og vedkommende likevel skal gi meg kake for å være hyggelig, så er det jo ikke spesielt hyggelig gjort, er det vel?
Hvis jeg møter noen som ikke tåler alkohol feks, tidligere alkoholiker, så er det vel ikke spesielt hyggelig å servere alkohol til vedkommende hele tiden for å være hyggelig.
Ved siden av å høres litt sykt ut, så høres det ut som at hun er svært lite sensitiv for andre mennesker. Som type er hun nok koselig og snill, men bare på egen premisser synes jeg det høres ut som.
Ei jeg jobbet med før var litt sånn, skulle alltid trøkke godteri eller kake på oss alle, og spesielt meg. Før hun høyt kunne utbryte at nei, Vibeke tåler jo ikke det, det var synd, vi som skulle kose oss. Etter noen år er det bare irriterende at den jæ..a kaka kommer på bordet

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon