Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-14, 12:17   #1
k1kk1
Nytt Medlem

k1kk1 sin avatar

Medlem siden: May 2014
Hvor: Oslo
k1kk1 er på en erverdig vei

Fysiske butikker med lavkarbo-mat

Er ganske ny på lavkarbo, men jeg syns det funker så mye bedre enn en lavkalori-diett der en alltid er sulten og må passe på å spise lite og kanskje ikke har så mye energi.

Jeg har funnet mye om nettbutikker som selger lavkarbo, daglivarer som selger litt forskjellig og helsekostbutikker. Men så er det litt forskjellig hvilke butikker som har hva, og fra landsdel til landsdel.

Det jeg tenkte på, var å skrive et blogginnlegg om fysiske steder man kan gå for å kjøpe lavkarboprodukter, og kanskje få litt tips av dere som har kjøpt en del i butikker. Selv har jeg for det meste bare vært på dagligvare og på oslo city, og der syns jeg ikke det er for mye.
Proteinfabrikken vet jeg skulle ha en del, men etter det jeg hørte så er den lagt ned nå om ikke noen vet om den er flyttet?

Altså: Det jeg er på jakt etter er erfaringer fra fysiske butikker man kan gå i som har et noe større utvalg av lavkarboprodukter. Det trenger ikke være dagligvare som meny og ica ettersom det varrierer mye, men tenkte helsekostbutikker eller steder man fysisk kan gå til og finne en del.

k1kk1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat