Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-14, 06:40   #6
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Fysiske butikker med lavkarbo-mat

Nøyaktig HVA er du på jakt etter?

Jeg bruker ikke så mye erstatningsprodukter, men det går med litt ,fiberhusk, kokosmel, sesammel og fiberhusk + søtning(sukrin eller sukrinblandinger). Det får jeg på sunkost og evt mega. Av andre ting bruker jeg IKKE spesialting for lavkarbo, det er ofte ikke skikkelig mat.

SKikkelig mat får en på butikken, erstatninger skal en være forsiktig med. Flere og flere oppdager at feks Atkinsbarer kødder med vekta, og det er jo ikke måltidserstatere, selv om man liker å tro det.

Lavkarbopizzabunn lager du selv, jeg har enda ikke prøvd en ferdigmiks som er bedre enn alle hjemmelagede. Ofte inneholder de en lang liste med ting vi ellers aldri hadde puttet i maten vår(akkurat som det meste annet på pose).

Jeg er egentlig ikke så imot ting på pose som det høres ut som, men jeg kan bare ikke se vitsen med å kjøpe superdyr pizzabunn til 40-60kg kr når du kan lage en like stor bunn av 3 egg og 2ss fiberhusk(utrolig nok synes mannen at jukseloff pizza smaker mindre egg enn mye annet, søk på jukseloff her inne om du lurer). Det eneste jeg virkelig synes er verdt pengene er de 3-4 gangene jeg har behov for å bake sukkerfri, glutenfri og laktosefri kake, da baker jeg med miks fra sunkost.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat