Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-14, 15:31   #15
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Fysiske butikker med lavkarbo-mat

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg forstår fortsatt ikke konseptet Siden jeg begynte på LK i 2004 har jeg bestilt på nett en gang (og da vitmainer), ellers har jeg fått tak i alt på vanlige matbutikker. En sjelden gang på helsekost, men det er som regel ting som har blitt liggende ubrukt i skuffen. Jeg klarter ikke se HVA jeg skulle kjøpe der?

Enig med deg - når målet er "så ren og uprosessert mat som mulig" trenger man da ikke gå på helsekosten for å finne det? Noen meltyper ja, men det kommer da etterhvert mer og mer i de mer velassorterte dagligvarebutikkene også. Og rent kjøtt, fisk, fugl, egg, grønnsaker, nøtter og sånt har de jo i alle dagligvarebutikker...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat