Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-14, 21:02   #1016
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

I langhelgen leste jeg:

Leon Leyson "Gutten på trekassa", en ungdomsbok, forfatteren som er jøde forteller fra sin egen oppvekst fra en landsby i Polen, via oppvekst i Krakow til fange i flere fangeleire og livet etterpå. En sterk bok.

Kristina Ohlson "Glassbarna" - nok en ungdomsbok, skrekk denne gangen. Ganske så bra skrevet, kommer til å anbefale denne på jobben!

R. S. Pateman "Hva skjedde med Amy?" - krim, helt grusom! Godt skrevet og en litt overraskende slutt (kanskje?), men man sitter igjen med en ekkel følelse i magen etter denne.

Holder på med flere andre ute hos Lille Gubben og har et par liggende som haster litt så i kveld skal jeg begynne på "Blikket fanger", en krim av Sophie Hannah og deretter står "Gravrøys" av Johan Theorin for tur. Gleder meg!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)