Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-14, 18:04   #18
k1kk1
Nytt Medlem

k1kk1 sin avatar

Medlem siden: May 2014
Hvor: Oslo
k1kk1 er på en erverdig vei

Sv: Fysiske butikker med lavkarbo-mat

Kinsavik var jeg innom for mange år siden i Bergen, men fins det noen Kinsavik i Oslo? Hadde vært greit å ha mye på et sted. Pleier å lage maten min selv, men det hender jeg har late dager der jeg bare ikke orker noe og syns det hadde vært greit med raske kakeoppskrifter som bare var å putte i ovnen eller noe.

Er også mye man kjøper i dagligvaren som er koselig og raskt, men som man ikke får i lavkarbo. Om jeg er ute med en venninne og er småsulten, så har jeg ikke alternativet å gå et sted å kjøpe et bakverk jeg kan spise et sted fordi jeg vet ikke om noe.

Det jeg leter etter er alt mulig. Jeg er fult klar over at det meste fås i dagligvarebutikker, og jeg vet det ikke er en lavkarbobutikk så det jeg leter etter er det nærmeste jeg kan komme en butikk med så mange som mulig av de produktene som mulig.

Kake, pasta, pizzadeig, bolle, sukker, mel, stevia, sukrin, jbkm, saft, is, yoghurt, kjeks, kakestrø, pannekaker osv. Alt som man kan putte i munnen og som finnes i vanlig dagligvarebutikker, bare i lavkarboformat. Vet du får en del av dette i dagligvarebutikker men ikke alt, og jeg ser etter et sted du får så mye av dette på et sted uten å måtte bestille fra nettet.

Jeg vet at det var en del greier på proteinfabrikken men etter det jeg forsto så er den nedlagt, jeg vet du får litt forskjellig på helsekosten og en hel masse på nettet. Men jeg vil ha det samlet på et sted, eller så mye som mulig på samme sted. Uten å måtte gå rundt så mye og lete eller kjøpe på nettet. Syns det er koselig å gå i butikker, men hater å drasse med meg alt til en ny butikk for å lete etter ting der og..

k1kk1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat