Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-06, 09:33   #1
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Noe er galt.. Går opp i vekt.

Jeg veide meg i dag og hadde da gått opp 700 gr siden fredag. Grrrrr.
Fettprosenten var også økt og vannprosenten minka. Så det er åpenbart ett eller annet jeg gjør feil. Har redusert antall måltider og størrelsen på dem. Har økt inntaket av fett og redusert inntaket av grønnsaker. Fikk i meg litt for mye karber via grønnsakene nemlig. Men hva gjør jeg feil? Vet at disse barene ikke er så bra å kjøre i seg, men jeg må jo spise opp lageret jeg har. Disse barene er jo så dyre at de kan jeg jo ikke hive heller. Prøvde å gi dem til ungene, men de likte dem ikke og gubben liker dem heller ikke. Har bare tre barer igjen nå men de får bare ligge i skapet.
Har også redusert karftig på brusinntaket. Tror jeg på disse 3 ukene kun har drukket 2-3 gl pepsi max. Før drakk jeg dette hele dagen. Sliter litt med vanninntaket. Skal konsentrere meg om å få opp det i dagene framover. Jeg ender som regel på rundt 1.5-2 liter pr dag. Skal forsøke å helle i meg 3 liter daglig fra nå av. Kunstig søtningsmiddel har jeg nesten ikke brukt den siste uka i allefall. En kopp grønn te har det blitt med 4 natreena i. 1-2 glass funsaft har det vel også blitt. Også er det kunstig søtningsmiddel i proteinshakene mine da. Men de har jeg ikke hatt mange av. Si meg, hva gjør jeg galt her? Får jeg i meg for mye fett? Har konstantert fettforbrenning hver kveld via stix. Får da rosa til lilla utslag.
Kan da ikke være disse barene som gir vektoppgang vel? Er det det at jeg har vært temmelig inaktiv i det siste? Har sittet dag ut og dag inn med studiene. Blitt lite mosjon de siste dagene. Kan det ha ført til vektoppgangen?

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat