Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-06, 09:53   #4
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Noe er galt.. går opp i vekt.

Jeg har ikke lest så mye av hvordan du spiser - men når jeg leser hva kostholdsfilosofien din er : "litt av alt" - så er det kanskje et svar der eller? Jeg personlig har mest tro på å finne ETT opplegg man følger over tid fremfor å plukke litt her og der.

Men igjen; jeg har ikke lest så mye i dagboka di - så kanskje dette er helt bom-skudd. Da kan du bare tenke 'idiot!' og gå videre til neste innlegg

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

jeg har ikke syklus

så vidt jeg vet så har alle syklus - også de som er i overgangsalderen. Syklus må ikke forveksles med å ha menstruasjon(-sblødninger).

Håper det løser seg for deg snart - og det gjør det nok. Men veldig frustrerende underveis. Vet det.

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat