Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-14, 12:03   #23311
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Om de har dyr er de opptatt med disse søndag morgen, og har ikke tid til å kjøre da. Forøvrig syns jeg det er mer naturlig å kjøre det en lørdag siden det er arbeidsdag og søndagen er helligdag.

Hvis de ikke har tid søndag morgen, så får de vente til neste gang det er meldt regn. Det er sannsynligvis ikke lenge til neste gang likevel... Det er nok regn her... Ikke spre møkk når det er strålende fint vær en lørdags ettermiddag. Jeg blir så irritert hver gang det skjer. Det har nemlig skjedd flere ganger. Men jeg vet ikke hvem av bøndene rundt her som gjorde det. Det er ikke så ofte vi har strålende fint vær her og når en sånn dag faller på en lørdag bør de i alle fall ta hensyn til folk.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC