Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-14, 16:34   #1492
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 57
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Hello Girls,

Jammen leenge siden nå. Jeg har vært fraværende en veldig god stund og ser at dere er mindre aktive enn før også.

Jeg har klart å gå opp igjen alle de ti kiloene jeg gikk ned... skikkelig sur på meg selv. Hvis jeg kan skylde på noe så er det røykestopp i september i fjor og gikk gradvis over til å spise mer høy karbo mat. Og så har vi vært en del i England på besøk, min stedatter skilte seg før minstejenta var ett år... Tøft for mange, men hun fant seg en annen og så sitt snitt til å gå fra mannen. Hvorfor få fire barn med mannen da tenker jeg... Hvis hun visste hun ville gå fra ham over tid.
Ja, ja, det var ikke det jeg skulle snakke om. Det var hvordan å komme tilbake i lavkarbo modus. Nå har det seg sånn at min mann skal jobbe i London i to år. Og jeg har vært så heldig å få lov til å jobbe hjemmefra der borte en uke i måneden. Er kjempe happy med dette og helsa har blitt bedre i det siste også.

Hvordan går det med dere? Flere som er i samme bås som meg ang å ha falt av lasset og som vil på igjen? Søker gode råd så jeg klarer dette en gang til. Det virker som om det går saktere denne gangen i forhold til før.

Det vanskelige blir å leve strengt når jeg er i London, for vi spiser en del ute...

Håper det går bra med dere, Tarato, smgj, Festina lente og alle dere i denne tråden ��

Klem fra Fedona

__________________
Min journal


Sist redigert av Fedona : 09-06-14 kl 16:43.
Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat