Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-14, 23:45   #23318
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg tenkte meg ikke om og hengte ut klesvask i dag før vi reiste bort. Den hang ute et par timer på ettermiddagen. Har jeg blitt nabolagets store snakkis nå? Kom på det på vei hjem, og så at ingen andre gjorde slikt i dag.

Ikke nabolaget, men bygdas snakkis faktisk... det ble diskutert heftig ang plenklipping i dag på Facebook, og da ble det nevnt at noen til og med hadde hengt ut klesvask i går. De bor to mil unna, men kjenner naboene. Man blir hvertfall mint på at det som sies om bygde her stemmer; om man lurer på hva man driver med kan man bare spørre naboen for de vet det bedre enn en sjøl!...

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Og rett tidspunkt er søndag morgen. Hvis de ikke gidder det, så er det deres tap. De kan stå opp ekstra tidlig fordi det er meldt masse regn på søndag i stedet for å spre møkk på lørdag ettermiddag og gjøre at alle i ca 1 km radius må lukke alle vinduer og dører og ikke kan oppholde seg utendørs i det fine været og i alle fall ikke spise utendørs i det fine været. På en lørdag!

Jeg klager ikke over møkklukt. Det er en del av det å bo på landet. Jeg klager over unødvendig møkklukt fordi bonden ikke tar hensyn nok til å vente til søndag morgen rett før det er meldt masse regn og ikke lørdag ettermiddag når det er en hel ettermiddag og kveld med strålende vær og man gjerne vil være ute.

Dette er faktisk bare for dumt og egoistisk til å engang kommentere.