Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-14, 23:27   #7
Sjokkisjenta79
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2014
Innlegg: 7
Sjokkisjenta79 er på en erverdig vei

Sv: Nystartet, kvalm og sulten

Opprinnelig lagt inn av Hubba Bubba, her.

12 dager på lavkarbo er ikke lenge. Gikk du fra høykarbo til lavkarbo "over natten". Jeg trappet gradvis ned, tror det passer meg. På de måltidene du la inn, hvor mange karbo fikk du i deg? Kanskje du har gått over i ketose, da tror jeg noen regagerer med kvalme. Jeg har også hatt kvalme i en overgang til lavkarbo, men nå husker jeg ikke hvor lenge det varte. Kanskje en dag eller to. Sultfølelesen går over. Det er vanlig å ha en del bivirkninger i overgangen til nytt koshold, før en får fordelene.

Har du merket noe på vekten eller på klærene dine?

Jeg gikk relativt rask over ja, men tok noen dager før både kvalme og sult kom. Tror kanskje ikke jeg er i ketose, vet ikke så mye om det da men.... Må vel lese meg opp.
Har fått i meg rundt 50 i dag, de fleste fra yoghurt, ett glass melk og så spiste jeg en pølse med lompe på sommeravslutning i bhg

Har gått ned ca 2 kg, regner med det er likt på lavkarbo som med andre type dietten, at kroppen kvitter seg med litt "rusk" den første tida. Men hadde på meg ei bukse idag som var litt trang for en uke siden, men ikke nå

Sjokkisjenta79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat