Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-14, 10:12   #23338
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Om mottaker er i parforhold eller av den typen som aldri går noe sted alene, så synes jeg det bør være to... (Ellers gir du bort en skjult utgift?) Er vedkommende enslig og av typen som ikke har noe imot å gå alene så er det ok?

Ja. Greia er at jeg ikke kjenner jubilanten så godt (Hun er kona til en god venn av meg, men vi har hatt veldig sporadisk kontakt de sister årene) De har barn og full timeplan, så jeg tenkte kanskje det kunne være en liten push til å komme seg ut og gjøre noe annet. Og de er en veninnegjeng som gjør ting innimellom, så hun kunne brukt det på slit å sluppet å betale selv. Forøvrig ikke redd for å gå på ting alene heller. Men jeg tror det blir vinsmaking i stedet.

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Du kan bruke http://www.hm.com/no/store-locator og filtrere på dame og under der +size.

Fikk det ikke til å fungere. Men det var på ipad, mulig det går på PC.