Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?
Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.
Jeg vurderer å prøve noen av disse dessertene (karamell, aprikos, krem brule og sjokoladepudding) ved neste bestilling, men er litt skeptisk på at de skal bli for søte og kvalmende. Bestilte kun brownies i denne omgang, og den ble jo god på smak når jeg tilsatte masse kanel i røra, men konsistensen er jo litt merkelig. Hva syns dere om dessertene?
Jeg synes aprikosdesserten er veldig god, dessuten er den rask å lage. Jeg rister den i ristebegeret og lar den stå i fire minutter, så er den klar. Jeg har spist den mye på jobb. Jeg jobber i barnehage og når barna har hatt sitt yougurtmåltid så har jeg spist denne. (passer ikke med barer og kjeks akkurat da ) Det har ungene godtatt som min yougurt.
Ellers er sjokoladepuddingen god krydret med kaffe og chilli, kardemomme eller kanel. Den nye browniesen har jeg ikke vært så begeistret for, men etter at jeg kom i fase 3 har jeg spist den med varme bringebær over. Det er ikke så værst. Browniesen krydrer jeg med litt ekstra bakekakao og kaffe. Jeg rister den i ristebegeret og steker den i microen i ett minutt på full styrke, da blir den liltt som en fondant med varm rennende røre i midten. Så slår jeg varme bringebær over......absolutt spiselig. 

|