Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?
Opprinnelig lagt inn av Wowo, her.
Så flink du har vært, Nissemor! Hvordan er planen videre? Hvor lange har fasene dine vært?
Selv har jeg igjen 3 kilo som ikke ser ut til å gi slipp. Jeg er i fase 3 c nå og lurer på om jeg skal ta en runde med fase 2 på slutten av sommeren og bare fokusere på å holde vekten sommeren igjennom.
Lykke til videre!
Veileder sa jeg skulle være 20 dager i hver av fase 3 fasene. Så får vi se etter ferien, i august hvordan det går.
Fase 1 gikk over 4 uker, fase 2 i litt over 11 uker( dro denne litt lenger pga utsatt time hos veileder)
Leste et sted at man annbefalte ikke fase 1 og 2 igjen før en pause, dvs fase 3c måtte kjøres noen måneder før streng diett igjen.
Det går jo ikke fort ned nå, men om det så kryper sakte så er jeg fornøyd. Eller om jeg klarer å holde vekta i ferien så må det være bra nok. Vil da høre med veileder hva som er best strategi videre til høsten.
Målet mitt var først 10 kg, for å se hvordan det gikk. Så var målet 5 kg til, og det er snart nådd. Til slutt tror jeg at målet må være ca 20 kg totalt om jeg klarer det, da har jeg litt å gå opp og ned på, noe alle vel gjør.