Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-14, 19:26   #23366
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av annex, her.

Noen råd for et (antatt) halebein som en uke etter fall verker som bare f ?
Har ringt legevakta, og de sa på telefon at smertene gjerne tiltar etter en ukes tid.
Men kan jeg ha skadet noe annet i hofte / bekkenpartiet, hele rumpa verker.
I dag kom jeg knapt opp av senga.
Spurte i tlf til legevakta om det burde tas et røntgen, men fikk til svar at undersøkelsen de gjør, er å stikke en finger inn i anus og kjenne om halebeinet sitter løst, og at de ikke kom til å gjøre noe med det uansett.

Ettersom det alt har gått en uke, må du gå gjennom fastlegen for å evnt få røntgen.
Sannsynligvis har du "bare" slått deg, men det gjør minst like vondt som å brekke noe og kan ta måneder før det blir bra. Jeg falt ned en trapp og slet med smerter etter mer enn 3 måneder uten at noe som helst var brukket!

God bedring! 400 mg Ibux + 500mg paracet 3 ganger pr dag er lurt de første ukene, om du tåler det!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)