Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-14, 09:31   #23
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Billige forlovelsesringer?

Gubben "fridde", uten ring, og jeg betalte ringene vi valgte ut sammen, rett og slett fordi jeg hadde penger til det, ikke han, akkurat da.
Mange designer jo sine egne ringer også i dag.

Vi brukte de samme ringene som gifteringer 2 år senere, begge datoene står i ringene, og det bryllupet var planlagt i langt over et år. Å gifte seg innen et år er nesten umulig om man vil ha det akkurat som man ønsker. Vi måtte jo reservere tid i kirken mer enn et år i forveien. Riktignok fordi jeg ville gifte meg der jeg var konfirmert og det er en populær kirke, men dog, ikke bare å ta noe på sparket der, nei.

Og så mye galt kan vi ikke ha gjort, er fortatt veldig godt gift etter snart 19 år!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat