Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-14, 07:33   #11
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Forberede kroppen på ferie med karbohydrater - Tips?

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Nå er jeg kanskje på tynn is her siden jeg ikke kan øke karbohydratene mine, men det er vel ingen vits i å øke karbene to måneder før en ferie? Da mister du helt unødvendig halvannen måned med lavkarbo før ferien.....

Kommer vel helt an på hvordan man øker. Kan jo øke og fortsatt leve lavkarbo. Kanskje det til og med viser seg å være mer effektivt å spise Fedonsk enn ketogent en periode Men nei, det er nok ikke nødvendig å starte introduseringen hele 2 måneder før, men det gir nå en mulighet til å kunne ta det veldig gradvis og få utforsket hvordan kroppen reagerer på de ulike matvarene før man brått sitter med rennaræv i syden

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat