Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-14, 22:22   #23435
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Våre naboer har 3 hunder, store. De er ofte løse, driter i hagen vår, løper mot barna så de blir redde. En gang knurret to av de rundt meg, den ene tok bena sine hardt på mine legger flere ganger, slik at jeg fikk blåmerker og sår/blødde en del! Hull i buksa. Samtidig løp den andre hunden imot min datter på 5 år, hun ble livredd! Jeg spurte naboen om de kunne være så snill å ha de hundene i bånd! Ja sa hun.

De kommer fortsatt i hagen og driter, løper rundt. I dag kom en av hundene løpende rett i mot mine barn. Jeg ble redd og ble litt sur til naboen. Jeg beklaget meg for å bli sur, men sa at jeg var redd. Jeg fortalte om episoden om buksa og blåflekken, og hun sa hun skulle erstatte buksen. Jeg sa at det var ikke poenget, men at vi følte oss utrygge når hundene var ute. Hun tok ikke hundene i bånd, de kom igjen to ganger samme time i hagen.

Er dette feil av meg? Gjelder båndtvang i slike tilfellet?

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.