Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-14, 11:37   #16
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Forberede kroppen på ferie med karbohydrater - Tips?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Jeg ser ikke noen grunn til å gi slipp på lavkarbo. Typiske høykarbomatvarer i middager har du vel smakt før? Som ris, pasta, brød. Jeg ville bare ha spist det andre: Kjøttet/fisken, litt saus og grønnsakene.Advarsel: mange går saktere ned i vekt når de er tilbake på lavkarbo, så jeg ville ikke tatt et hopp inn i vanlig kosthold. Vil du ned i vekt eller ikke?

Du verden, dette er hennes valg, noe hun har bestemt seg for og hun ber bare om noen råd i den anledning.

Nå har hun ikke sagt noe om hvor lenge de skal være borte, men det er grenser for hvor mye hun klarer å ødelegge på en uke f.eks. Nupsida er såpass dreven på lavkarbo at hun klarer nok fint å ligge unna de aller verste høykarbofellene stort sett - jeg tror dette går helt fint jeg.

Kos deg på tur, Nupsida!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat