Sv: Forberede kroppen på ferie med karbohydrater - Tips?
Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.
Du verden, dette er hennes valg, noe hun har bestemt seg for og hun ber bare om noen råd i den anledning.
Nå har hun ikke sagt noe om hvor lenge de skal være borte, men det er grenser for hvor mye hun klarer å ødelegge på en uke f.eks. Nupsida er såpass dreven på lavkarbo at hun klarer nok fint å ligge unna de aller verste høykarbofellene stort sett - jeg tror dette går helt fint jeg. 
Kos deg på tur, Nupsida! 
Amen.
Det er snakk om en kort periode, en kulinarisk og kulturell opplevelse, ikke "planlagt sprekk i jula/fordi det er 17 mai snart", og Nupsida har ikke spurt om råd om hvorvidt hun bør gjøre det, men hvordan gjøre det best mulig - og sier allerede at streng ketogen diett ikke funker for henne.
Og siden både formål og utøvelsen av denne helt planlagte sprekken virker fornuftig og helt rasjonelt, og Nupsida nok kan tenke selv og har TATT denne avgjørelsen, så...
Nupsida: Jeg vet ikke hvor dere skal, men El Corte Ingles-supermarkeder er så fulle av spennende oster og kjøtt og fisk at man lett kan kjøpe inn nok av sunt man kan spise til måltidene man ikke spiser ute på- problemet blir å velge Både i småbyer og større som Madrid og Barcelona har de grønnsaksboder som for alltid vil få norske grønnsaksbutikker-og avdelinger til å virke stakkarslige. Bare hold deg til det du allerede har funnet ut at nok vil funke- jeg tror også det!
|