Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-14, 09:24   #18
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Bilder av maten deres!

Et eksperiment. For å få enda et tilbehør, fritterte jeg squashskiver. Slik: lag røre ved å vispe sammen; 2 egghviter, 1 toppet SS ketolyse bakemiks, 2 ss vann, salt, pepper og krydder etter smak, jeg valgte paprika, men det var litt tamt.... Når oljen i gryten er klar dyppes squashskiver i røren og legges i oljen 1-2 min på hver side og de er klare. Legg dem på smørebrødspapir i ovn på 80 grader for å holde dem varme. Mine skiver kunne med fordel ha vært litt tynnere, de var litt rå i midten. Til dette tomater, Rema Sliders med 2 gram KH/100 gram (smakte lite -nedtur - lag Dansk hakkebiff av kjøttdeig i stedet) Sausen var av typen ta hva du har , rømme, revet parmesan, 1 av eggplommene, olivenolje, hvitløk pepper og salt. Den var litt god .
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat