Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-14, 14:19   #17
monima
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 41
monima er på en erverdig vei

Sv: Ny start, med Kari Jaquesson.

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Det er mange veier til Rom, så Kari Jaquessons metode kan nok fungere den også for mange. Men som Ruggleif så reagerer jeg litt på at såpass overvektige deltakere blir satt rett på tung trening. Såpass hard trening med en kropp som veier dobbelt så mye som den burde gir en umenneskelig belastning på leddene, og kan fort føre til skader. .

Helt enig. Husker jeg såg på et amerikansk program engang, (husker ikke hvilket), der fikk de aller tyngste bare svømme for å unngå for høy belastning på leddene. Jeg har gått ned 20 kg hittil og er så mye lettere å bevege seg. Trening på min høyeste vekt var ikke bra for knærne mine. Nekter å tro hardtrening, spesielt løping er bra når en er så tung.

Går fint ann å gå ned i vekt med lavkalori og trening, men jeg tror du sprekker mye lettere. Når jeg prøvde tenkte jeg ikke på annet en mat hele tiden. Veldig slitsomt. Lavkarbo sin største fordel er for meg iallefall mangel på sult og søtsug. Hvis alt sitter i hodet hvorfor overspiser jeg ikke etter jeg kuttet karbohydrater. Jeg skal vel i teorien forstatt ikke ha selvkontroll

monima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat