Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-14, 13:16   #23480
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Genrelt sett, hvor fort bruker småttiser å komme seg etter omgangssyke? Fikk nettopp telefon fra barnehagen om at 4-åringen har kasta opp og vi skal ut og fly på lørdag Første gang han har vært syk med oppkast, så dette har vi ingen erfaring med.

Ettersom det er 48 timers karantene i barnehagen etter oppkast tipper jeg at de andre flypassasjerene helst ikke vil ha dere på flyet... Men det kommer jo an på hvorfor han kaster opp da. Om han kaster opp en gang og det ikke blir mer og han er i full fart som vanlig så går det nok fint. Her han derimot slapp og dårlig og kaster opp gjentatte ganger både i dag og i morgen så har dere ingenting på flyet å gjøre!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)