Jeg trenger hjelp
Heisann
Jeg har nå vært på ketolyse kuren siden april 2013 og gått ned fra rundt 112 til 93 kg. Men siden jul har jeg ikke gått ned i vekt i det hele tatt. Og hjernen er ikke så effektiv som når jeg spiser mer karbohydrater ,akkurat som jeg er litt dummere. Jeg har egentlig hatt problemer med konsentrasjonen siden jeg begynte ( men ikke hele tiden), men blitt vant til det. Men jeg skal jo ikke leve slik
Jeg tar vitaminer og magnesium tilskudd, drikke farris og passer godt på å få nok vann og salt. Spiser grønnsaker hver dag og godt med fett. Kanskje jeg blir nødt å telle kalorier. Men det hjelper jo ikke konsentrasjonen. Det er akkurat som kroppe aldri går i ketose i det hele tatt, og jeg ikke får nok energi til hjernen. Kroppen er helt fin ellers. Så mye bedre enn når jeg spiser "vanlig" mat. Jeg må
nok øke karbohydratene, men er usikker på hva jeg da bør spise. Skal jeg fordoble inntaket, kan jeg spise litt mer karborike grønnsaker? Og om andre har hatt samme problemet som meg og hva dere har gjort?
Har prøvd uten meieriprodukt, kunstig søtning, det hjalp ikke. Kutte kaffe har ikke hjelp på konsentrasjonen heller. Jeg er frustrert, men gir jeg meg er jeg plutselig 120 kg! Ingen konsentrasjons problemer om jeg spiser vanlig mat, så tror ikke det er noe i veien med meg. Håper noen kan hjelpe. Sorry for sytingen men skikkelig lei nå.

|