Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-14, 23:24   #23500
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg aner ikke, Carisma. Jeg vet ikke en gang om dette andre virkestoffet er så fantastisk, eller om det bare er helt ok. Metformin/Glucophage er jo heller ingen mirakelmedisin, man må gjøre en jobb selv også. Og skal jeg være ærlig, og sette meg selv tilbake i det stedet jeg var da jeg trappet opp, skulle jeg gjerne vært bivirkningene for uten, for de var helt forj*vlige, og de varte og rakk. Jeg vet også om folk som har måttet avbryte behandlingen, fordi de ikke orket dem. Hadde jeg ikke alt vært sykemeldt på den tiden, hadde jeg måttet blitt det. Og med det sagt vet jeg heller ikke om det gjelder akkurat denne medisinen, ettersom den også inneholder metformin. Men uten å konsultere en ærlig medisiner, eller en med erfaring med lengre bruk av begge typene, er det vel litt vanskelig å si noe om hvorfor sitagliptin sammen med metformin er en bedre, verre eller hipp som happ ting. Ingen vits i å gjøre seg opp en mening før man har snakket med en fagperson, liksom.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥