Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-06, 19:42   #10
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Noe er galt.. går opp i vekt.

Åh..tusen takk for hjelpen dere. Det er så surt med sånne oppganger, særlig når man ikke vet hvorfor man går opp. Da er det godt å få litt klapp på ryggen av dere som kan dette myyye bedre enn meg.

Det der med å drikke før veiing.. Den var ny. I bruksanvisningen til vekta mi står det med skråskrift. Veiing bør foregå om morgenen, etter toalettbesøke og før inntak av mat og drikke. Så derfor har jeg gjort så..
Skal jeg drikke 2 dl vann og så trekke 2oo gram fra vekta da? Fjonken klør seg i hodet

En annen ting. Jeg har nok vingla hit og dit mellom ulike filosofier. Det er kanskje ikke så bra nei. Men nå har Atkinsbøkene mine kommet. Skal lese dem og se om det er noe for meg. Inntil videre kjører jeg løpet med trening, og 20 karbsgrensa og det er vel det og ikke noe mer. Skal senke fettnivået litt også. Så får vi se.. på fredagen om jeg går opp eller ned og om det blir Atkins eller noe annet.

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat