Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-14, 10:05   #4
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Kunsten å balansere et måltid

Opprinnelig lagt inn av karbo-hell, her.

Nellie... du mener for mye protein. mer enn jeg trenger?

Jeg gjetter på at du spiser langt mer kalorier (altså energi) enn du trenger. Smør, ost og fløte er kaloribomber og selv om man ikke trenger å telle kalorier på lavkarbo så er det grenser for hvor mye kroppen trenger. 1 dl kremfløte alene gir 360 kcal. Og om du spiser masse ost så gir 100 g jarlsberg 350 kcal og 100g er faktisk ikke så mye. Smør gir 740 kcal pr. 100 g, så om du spiser masse smør, masse ost og 1 dl fløte om dagen så gjetter jeg på at det alene nesten dekker energibehovet ditt egentlig. Trapp litt ned på det og se om det ikke skjer noe.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat