Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-14, 22:06   #3
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hudproblem: Hva er dette?

Opprinnelig lagt inn av Prettypony, her.

Miller/millier, hva de nå heter? Ser sånn ut. Stikk innom hudpleier og spør, vet at sånne burde fjernes hos hudpleier uansett (kan IKKE klemmes ut hjemme på badet, og kan gi arr om de fjernes uvørent) , så de vi i alle fall bekrefte hva det er!

Takk! Googlet det, milier må det være. Så kjekt å endelig vite hva det er, da kan man jo også forsøke å finne ut hvordan man kan bli kvitt dem. Ser ut som man kan stikke dem med nål og klemme ut (som jeg jo har gjort et par ganger selv ), men de kommer jo tilbake og blir jo arr når man ikke vet helt hvordan det skal gjøres Dessuten har jeg jo så himla mange av dem nå.

Da får jeg spandere på meg en tur til en hudpleier tenker jeg, og da kommer neste spørsmål: Noen som vet av en seriøs og dyktig hudpleier i Oslo? En som ikke bare vil pushe på meg mest mulig dyre hudpleieprodukter? Innbiller meg at kvaliteten kan være så ymse i den yrkesgruppen.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat