Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-14, 06:50   #24
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Babybel med cheddarsmak! Har du prøvd?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hehe, nå tror jeg en hel horde med engelskmenn snur seg i grava! de har brukt århundrer på å utvikle cheddaren sin, og hver sin lille grend har sin egen greie. Å si at det finnes rød og hvit er vel omtrent som å beskrive biler som enten lastebil eller personbil. . Selv en middels norsk menybutikk har jo 6-7 forskjellige varianter i hylla, da ikke medregnet de fornorskede som smørbar, revet o.l.

For meg finnes det to typer biler; el- og drivstoffbiler.
Men ostene går fremdeles som rød eller hvit? Selv om det er mange forskjellige varianter av sorten? Vi sier hvitost og da er det snakk om ymse sorter så lenge den er hvit. Ost er ost.