Heisann og hoppsann kjære ED-venner! Jeg er litt i det filosofiske hjørnet i dag, kjenner jeg. Om to dager har jeg gått kontinuerlig på ED i ett år! (Noen har tjent litt penger på meg ) Veiedag er i morgen, men jeg regner med at det blir ca +/- -38 kg. Jeg er ikke helt i mål enda, men er fornøyd med resultatet og trives med kroppen min nå. Driver å lurer på hvordan jeg skal få has på de siste kiloene....skal jeg ta en runde med fase 1, 2 og 3, eller skal jeg begynne på fase 2? Bør jeg kanskje ta en pause og holde meg i fase 3c - 4? Jeg er åpen for gode råd! Har ca 9 kilo jeg gjerne kunne bli kvitt. Jeg er ca 175 cm høy og kunne tenke meg å stabilisere meg på 70 - 73 kg, nå er jeg ca 79 kg. Men det har vært et godt år. Ikke minst pga av mestringsfølelsen og alle de gode tilbakemeldingene jeg har fått i løpet av våren. Jeg kjenner at det er deilig å få komplimenter etter mange år som "usynlig". Pussig at man er grå og usynlig når man er feit...... For ett år siden satt jeg å leste denne tråden fra begynnelsen til slutt og sugde alle gode råd til meg. Det ga gode resultater .