Tråd: I DAG har jeg
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-14, 11:15   #863
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Fullfres, her.

Å himmel! Nesten som min svigermor det der! Jeg er gift med en mann fra England, så det er ikke såååå ofte at jeg ser svigermoren min. Dermed er hun ikke en nær venn av meg liksom. Hun bor hos oss i ca 2 uker et par ganger i året for å være sammen med Lille Knott. Den tiden hun er her, overtar hun huset fullstendig! Jeg slipper ikke til på kjøkkenet mitt i det hele tatt. Hun hopper i oppvasken før jeg rekker å reise meg fra matbordet. Det kan jeg leve med. Det at hun dukker ned i skittentøyet vårt og på død og liv skal ta klesvasken for meg, derimot, gjør meg sinna. Jeg vil ha mine skitne truser for meg selv! For ikke å snakke om at hun stapper ALT i tørketrommelen. Mye vintertøy til Lille Knott er ull, og tåler ikke tørketrommel. Bare flask at ingenting har blit ødelagt. De siste 3 gangene hun har vært her, har vi sagt ifra at vi IKKE vil at hun skal ta klesvasken for oss. Jeg er 40 år, og kan helt fint ta min egen klesvask selv om hun er her!

Likevel klarer hun ikke la være. Hun tømmer skittentøyskurven når jeg ikke er hjemme! Jeg kommer hjem til klær som tørker på verandaen, og klikker i vinkel! Gubben har forsøkt å si ifra til henne ihvertfall 3-4 ganger uten at det så ut til å bry henne nevneverdig. Neste besøk var det samme historien. Nå sist ble jeg så sint på hennes manglende respekt for den ENE tingen jeg har bedt henne holde seg unna at jeg ikke klarte å være høflig. Vi kom hjem til klær på verandaen IGJEN, og jeg måtte opp og hente noe på stua. Jeg så ikke engang på henne, snakket ikke til henne og bare hentet det jeg skulle og gikk. Da fikk hun endelig inn i hodet sitt at jeg faktisk mente det jeg sa om at jeg ikke ville ha min svigermor rotende rundt i mine skitne truser! Da ba hun faktisk om unnskyldning. Håper inderlig det betyr at jeg slipper det maset der neste gang hun kommer...

Åhoi! Det ble langt... Bryr meg kanskje enda mer enn jeg trodde dette her

Jeg tror jeg er ganske heldig min spør alltid om det er noe hun skal hjelpe med, men vi svarer nei. Så spør hun "jeg kan jo gå med søppla", vi svarer nei. Sånn fortsetter det gjerne en stund, da må jeg bli streng og si "SETT DEG NED Å LES EN BOK!". Takk f, for at hun hører etter.

Hadde hun gått løs på klesvasken min så hadde jeg vel klikka jeg også. Hvertfall med tanke på at den står på soverommet, inn der skal ingen med mindre jeg har sagt at det er greit (kommer aldri til å skje)..

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo.