Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-14, 11:01   #14
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan telle KH i sukkerfri mat?

Som sagt er det individuelt hvor mye av sukkeralkohol den enkelte tar opp i kroppen, selv om det teorien sier noe annet. Men uansett hvordan man reagerer er det lurt å begrense seg på ting som ikke er mat. Jeg for mitt vedkommende kan ikke spise sånne ting særlig ofte om jeg vil gå ned, selv om blodsukkeret mitt tåler det. Jeg har målt. Magen min derimot, den putrer og styrer om inntaket av ting med sukkeralkoholer er høyt nok. Noen mener dette er et tegn på at det taes opp langsomt og ufullstendig, sånn at de ikke går over i blodet som sukker gjør.
Ellers tror jeg nok at vekt fra den ene dagen til den andre ikke sier noe særlig om hvordan du reagerer på denne isen. Eventuelle virkninger vil nok være mer langsiktige. (Og jeg går ut fra at du mente 0,2 kilo, ikke 0,2 gram. )

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat