Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-06, 09:26   #8
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Charles Clarkes "Proteindietten"

Opprinnelig lagt inn av Aadi

Han forteller mye det samme som Atkins, men det er kun 2 faser. En fase på å gå ned, og en som blir din livsstil.... Bør holde deg under 40 gr karbo om dagen når du skal gå ned, senere rundt 60 gr eller garantert mer... hvis jeg ikke husker feil. Det er oppskrifter og forslag til menyer med i boken. Du kan spise en skive fullkornsbrød om dagen, 1 appelsin.... mye grønnsaker, egg, kjøtt ,fisk.... Ja den kjente lavkarbo-maten. Jeg har gått på den i 3 dager nå... etter 2 dager gikk jeg ned 1,8 kg. Vet det er mye vann, men det er likevel motiverende .

Han sier at dersom du opplever merkelig smak i munnen-ketoner, har du redusert inntaket av karbohydrater litt for sterkt..

Det er ikke en ketogen diett da altså (hvor man skal være i ketose), men noe ala Lindberg ... høres det ut som.

Spennende å følge resultatene dine !