Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-06, 09:37   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Atkins Orange Sensation

Opprinnelig lagt inn av Aadi

Den kjøpte jeg et par av i dag oxo... (på Ultra), men har ikke smakt den ennå..... Jeg bruker Atkins div. barer soml måltidserstattere... eller som mellommål. Har de stående i en fin stålbeholder på kjøkkenbenken. De er da lettere å hive seg over enn å "trykke" inn noe annet usunt på ren impuls.....

Anbefaler absolutt ikke å bruke Atkins barer som måltidserstattere. I så tilfelle er det faktisk bedre å ikke spise noe enn å bruke dem som erstatning for vanlig mat. Mellom måltid er OK, men Atkins barer er å betrakte som snop/godteri og om vekttapet ditt går treigt eller stopper opp er det iallefall det første du bør kutte ut !! De er kjent som "partystoppere" som hemmer vekttap hos mange. Om du tåler dem er det jo greitt, men anbefale dem.... nei det ville jeg aldri gjøre ! Her er det profitt som gjelder og ikke hensyn til kunden..........

Et lite unntak er Morning Shine barene, som til nødsfall kan brukes som frokost !