Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-14, 12:45   #6
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 48
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned i vekt.. hjelp!

Kroppen trenger jo salt, så det er vel ikke akkuart det jeg kaller for utskeielse... Men du mener kanskje salt snacks? Baconsvor og dip kan man jo unne seg en gang i blandt om man liker det. Jeg spiser litt salte peanøtter noen ganger.
Jeg er ikke så glad i søtt, så det er heldigvis ikke noe problem hos meg.
Ellers så er det jo utrolig mye god mat på lavkarbo!!! Mange fine oppskrifter på både pizza og lasagne er det også.

For meg er lavkarbo en livsstil og ikke en kur, så litt vin av og til unner jeg meg helt uten problemer. Kjedelig å ikke kunne drikke det resten av livet, liksom.