Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-14, 17:41   #19
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Ketose og mygg?

Hva med klegg? Som Nellie ser jeg svært lite til myggen i år, men ble nesten oppspist av klegg her om dagen, mens min datter ikke fikk et eneste stikk.
Ikke det at jeg er i ketose da, så jeg er vel ikke representativ i denne sammenhengen
Men en ting vet jeg sikkert, spiser du is eller annet søtt kommer vepsen. Vi hadde problemer på stranda i går. Innpåsliten veps når vi spise melon, veldig innpåslitne måker når vi spiste kylling! De var rå, disse måkene, forsøkte å stjele kyllinglåret ut av hånden til min datter, mens 7-8 andre måker stirret på oss en meter unna.
Men det er vel litt utenfor denne diskusjonen Hadde jo vært kjekt om ketose kunne hatt en virkning mot mygg/klegg etc, da hadde jeg seriøst vurdert noen uker ketose om sommeren.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat