Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-14, 18:40   #26
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ketose og mygg?

Opprinnelig lagt inn av Dexter, her.

Derfor er det viktig med seriøs forskning på slikt.
Man havner i lett ketose i løpet av natten, dv er mange timer man ikke er i ketose.

Det er en øvre karbohydratgrense når det gjelder ketose, så om den er på 20g, så vil personen gå ut av ketose ved 21g. Det blir sikkert uansett lett å komme inn i ketose igjen vil jeg tro.

Det er ketonene man produserer myggen ikke liker, så man må få fart på fettforbrenningen.

Har du noe forskning på dette med ketose vs ikke ketose? Jeg har lært at man gradvis vil produsere mindre og mindre ketoner dess mer karbohydrater man spiser. Etterhvert vil man kanskje slutte å produsere, men det skjer et stykke over 20 gram karbohydrater for de fleste. Men mulig jeg har blitt feillært, så ser gjerne dine kilder.