Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-14, 22:50   #2224
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Da er jeg ferdig med 1/3 av bolen + det ene ermet på ullkofta mi... Lille Gubben lo godt av meg der jeg satt i bortimot 30 grader pluss og strikket på en ulljakke - tenker den blir god å finne til vinteren jeg! Brukte 5-6 kvelder på ermet og er veldig fornøyd med det, men lurer på hvor lang tid det tar å strikke ferdig bolen...

Den krever litt konsentrasjon (mønster over hele fjøla), men en venninne har bestilt flere par ullsokker og de strikker jeg omtrent i blinde og uten mønster så det gjør jeg foran tv'n - blir vel en råd med sokker til kalde høstdager.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat