Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-14, 13:02   #23625
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Dette ser ut som det greieste forslaget hvis du skal ta kollektivt helt til sykehuset. Ser dog at det er buss for tog fra Skøyen, men Kristiansandbussen stopper på Sjølyst busstoppet, som ikke ligger langt fra Skøyen stasjon (kun få minutters gange, spør folk om veien eller sjekk google maps) så vil anbefale å bytte her i stedet siden buss for tog fort tar litt lengre tid. Rekker du et tidligere flytog enn 9.30 (og det gjør du hvis flyet lander presist) har du også tid til å bytte på Oslo S/bussterminalen.

Tusen takk for at du sjekker og styrer!

Er dette jeg også har kommet frem til via søk på nettet, men så tok jeg og lastet ned nsb appen og da ser det ut til å gå direkte tog fra Gardermoen til Larvik, og så bytte til buss der videre til Porsgrunn. Tror det må være enklere enn å dra innom Oslo/ Lysaker med flytoget?

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo