Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Lmtjom77, her.
Jeg skal til London neste uke, og lurer på om der finnes noen stormote butikker der?? Er London-jomfru.... 
Nå vet jeg jo ikke helt hvor stort stormote er for deg, men en del av de helt vanlige kjedebutikkene der borte, som f.eks Dorothy Perkins og Next har de utvalg som går ganske høyt opp i størrelse. De fleste departments store som Debenhams, John Lewis, House of Fraser, Marks&Spencer og Evans har alle plus size utvalg, og spesielt sistnevnte. På alle disse og spesielt John Lewis har jeg fått fantastisk hjelp med bh-tilpassing.
På de flere av disse kan du også få gratis "personal shopper" i et par timer som finner alle klærne du vil ha og hjelper deg å prøve. Kan anbefales men bør forhåndsbestilles. Jeg gjorde det og hadde gjort litt research på nette først om hva jeg var ute etter. Deilig å bare sette seg ned i en stol, får avkjølt vann og frukt mens man ventet på at klærne man ville ha ble hentet frem 
Det finnes en butikk som heter BASE som ligger i Covent garden og er spesialisert på bare plus size, men har aldri vært der selv. Ellers kan du jo også bare google "plus size + London" så får du sikkert masse treff. Det kommer jo også ann på hvor du skal i London og hvor mye du gidder å bevege deg rundt. Som førstgangs Londonfarer, regner jeg med at du havner rett på Oxford Street sammen med resten av røkla og der finner du om ikke annet alle de ovennevnte department stores 
Håper du får en fantastisk tur. Happy shopping
|